23 iunie 2011

Ce fac in weekend

Pai ce sa fac in weekend.Muncesc. Cum????
Ziua la locul de munca permanent - adica la piese auto si la service
Dar sa vedeti voi ce fac vineri si sambata noaptea . Poate uni cred ca ma distrez , dar sa stiti ca nu este de loc asa.

Ia priviti voi ce fac eu in weekend noaptea :




Da mai fratilor - asta sunt eu ,si dupa 8-10 ore de ofertat piese auto ,nu fac altceva decat sa mixez in discoteca.
Este discoteca de la noi din comuna, o discoteca destul de mare in apropiere de Bucuresti,in care incap cam 800 - 1000 de oameni (bine ca nu vin ei mai mult de 5-600) si in care se asculta orice fel de muzica ( incepand de la house, club,.....si terminand bineinteles cu manele ca este la tara si se asculta - din asta supravietuim)
Se numeste Club Venus si asta este site-ul daca sunte-ti curiosi: http://www.clubvenus.ro/

Deci asta este al doilea job al meu.Sa vedeti ca nu fug de munca - lucrez aici de 11 ani.Si sa stiti ca meseria de D.J. nu este usoara de loc,ba este chiar foarte stresanta mai ales la tara.
Nu lucrez singur in discoteca, mai am doua ajutoare ca D.J. si M.C.

El este D.J. Boarta




Iar el este M.C-ul nostru si tizul meu Catalin



Alaturi de Maestru Tom Boxer intr-un recital in club




Am uitat sa va spun ca ma ocup si de lumini si sunet (tot ce inseamna reglaje si programari )

Cam asta este serviciul meu dupa servici

Un comentariu:

  1. Felicitari 'Tomitza' pentru ceea ce esti si pentru ceea ce faci! Noroc sa ai cu dosarul, ca in rest...multumim lui Dumnezeu, ai tot ce-ti trebuie: o familie minunata!

    RăspundețiȘtergere