4 aprilie 2012

Viena inca traieste

Am trimis (mai mult in joaca) in urma cu o luna un mail la biroul de la Viena in care solicitam sa imi raspunda cam cand se vor tine interviuri pentru dosarele trmise in aprilie 2011. Iata ce am primit pe mail in urma cu 2 zile (mailul este primit de la adresa Biq.Vienne@micc.gouv.qc.ca)

Bonjour M. Catalin,

Les délais de traitement des demandes peuvent varier en tout temps en raison de plusieurs facteurs. Vous pouvez consulter le lien suivant pour connaître la mise à jour des délais.

http://www.immigration-quebec.gouv.qc.ca/fr/immigrer-installer/travailleurs-permanents/demande-immigration-general/demande-immigration/delais-tableaux.html#vienne

Meilleures salutations,

jds



N.B.: Veuillez S.V.P. ne pas transmettre de documents en pièces jointes.

Direction de l'immigration économique - Internationale
Service Europe de l'Est, Amériques, Asie, Moyen-Orient

Ministère de l'Immigration et des Communautés culturelles
285, rue Notre-Dame Ouest, 4e étage
Montréal (Québec) H2Y 1T8
CANADA
www.immigration-quebec.gouv.qc.ca

AVIS DE CONFIDENTIALITÉ
Ce message et ses annexes sont confidentiels; s'ils vous ont été transmis par mégarde, veuillez les détruire et nous en aviser immédiatement. Merci!

>>> "Catalin" <catalintoma@augsburg.ro> 2012-03-09 05:09 >>>
Demande de renseignements

Nom: Catalin
Courriel: catalintoma@augsburg.ro
Adresse postale:
Ville:
Province:
Pays: Romania
Code postale:
Telephone: -

Message ou commentaires:
Monsieur (Madame)

Une question que j'ai pour vous.
Pour un dossier de migration a présenté en Avril 2011, quand il voit se entrevue CSQ?
Merci pour votre réponse!


11 comentarii:

  1. Dar eu care am depus in nov 2010 ce sa mai zic, deci e de asteptat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa speram ca nu mai asteptam prea mult. Ai vazut ce se intampla pe federala - ca le trimite dosarele inapoi.Si daca ne-ar cere teste de limba , tot ar fi bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, nu am vazut ce se intampla pe federal.E posibil sa ne trimita dosarele inapoi ptr teste de limba?, dar scriau ca numai cei care depun dosarele din 2011, tu cand ai depus dosarul?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am depus dosarul in aprilie 2011

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ne cer teste de limba, ne mai cheama la interviu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca ne cer teste de limba este posibil sa trecem fara interviu (ca pe partea federala)

    RăspundețiȘtergere
  7. Testul am inteles ca e destul de greu si e si scump. Numai ca nu stiu exact ce se va intampla cu noi cei din 2010.Ai primit Acc-ul? Oare nu ar fi bine sa trimitem noi testul fara sa ne spuna ei?Ma gandesc ca ei nu mai zic nimic, din moment ce au dat lege ca trebuie testul atunci toti trebuie sa se conformeze, numai ca legea a fost data ptr cei din 1 nov 2011, cu noi cei de pana la aceasta data ce se va intampla? Parca suntem ai nimanui.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca sti cred ca nu este greu de loc mai ales la faza cu intelegerea. Mai greu este la proba in care trebuie sa te exprimi. Pentru noi nu se aplica obligatoriu deocamdata ,dar cred ca ei o pot cere in orice moment. Eu am ACC-ul din decembrie 2011.asteptam totusi sa vedem ce miscari mai fac dupa aceasta mutare a biroului de la Viena

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma gandesc ca e mai bine ca s-a mutat biroul la Montreal, poate se vor misca mai repede ,macar cu cei din 2010 , ca deja avem vechime.Invata si engleza , ca am inteles ca la interviu intreaba si in engleza, plus ca acolo cand ajungi chiar o parte din Montreal se vb engleza, plus ca mai poti merge si in alte zone dupa un timp , zone in care se vb engleza.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bineinteles ca invatam si engleza. De fapt ne descurcam mai bine cu ea , decat cu franceza.Hai cu interviul sau cu CSQ-ul !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. daca mai afli ceva sa ne dai de stire

    RăspundețiȘtergere