20 octombrie 2012

O alta viata - Emigrare in Canada (Prima TV) - episodul 3

Episodul 3


32 de comentarii:

  1. ...cam romantate povestile :) ...si imi pare tare ciudat cum suna motivatiile si explicatiile "pentru emisiune " :)) Desi interesante povestile par oarecum trunchiate informatiile ...e mai mult un feeling ce spun eu acum . Oricum lucrurile odata ajuns aici , sunt mult mai grele si mai alambicate decat le prezinta ei .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca da, emisiunea a avut un spatiu mic de emisie, si nu au putut sa detalieze. Totul a durat 45 minute, cred ca-ti dai seama Madame, ca nu se poate releta tot ceea ce inseamna 4-5 ani de Canada. Informatiile nu sint trunchiate, sint exact asa cum au evoluat lucrurile, in timpul putin care a fost. Adu-ti aminte ziua( prima saptamana) emigrarii tale-a fost cumva mai spectaculoasa?
      Laura-episodul 2

      Ștergere
  2. '' Ionela si Silviu sunt de religie baptista ...''
    nu exista o asa religie . baptistii sunt o denominatiune crestina deci sunt crestini.asta e religia lor daca vrem neaparat sa-i bagam intr-un tipar .

    RăspundețiȘtergere
  3. Putini stiu diferentele ... Pe de alta parte "denomination " aici inseamna sa nui aparti nici unei biserici . Colega mea de servici mi-a explicat ea raspunzand in acest fel la intrebarea carei biserici apartii . A fi baptist se considera cel putin aici in nord america , sa fi crestin apartinand bisericii baptiste ... Asa cum a fi ortodox inseamna cresti apartinand bisericii ortodoxe . Chestie de nuante si prea putin importante dupa parerea mea . Dar in Romania in general asta e exprimarea la intrebarea :Ce religie e? Raspunsul va fi baptist .Si crede-ma ca l-am primit de la cei in cauza .

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate filmuletele din emisiunea asta, sunt identice. Te uiti la un episod, si le=ai vazut pe toate... nimic nou, nimic real.
    Cum ajungem in Canada, imediat gasim chirie, gasim si job pe meserie,la piata nu lipseste mincarea romaneasca : Raiul pe pamint !
    Cineva maninca multe paini albe,acolo sus, ca sa faca emisiuni de reclama Raiului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indiferent unde mergi draga Tzipi, si stii ce sa cumperi, o sa fii in stare sa-ti gatesti si mincare Romaneasca, dar daca D-ta sau nevasta-ta, nu stiti sa gatiti Romaneste, este problema voastra. Nu stiti ce sa cumparati, si atunci vedeti-va de treaba. Nici nu stiti sa gatiti, din cite imi dau seama, ,.....
      Laura -episodul 2

      PS: Eu gatesc Dumnezeieste-Canada, Romania, s.a.m.d nu are importanta draga.
      Si am postat un comment deja despre job, chirie etc, inceteaza draga Tzipi sa ma dezinformezi. De fapt esti dintre aceeia care nu au reusit pe aici, de aia esti asa de revolat, dar ce sa-i faci, daca nu ai fost in stare sa te descurci mai bine.

      Ștergere
    2. Femeie, ai luat-o rau pe aratura ! Noi nu discutam aici despre cum gateste fiecare si dupa care carte de bucate, ci vorbim despre calitatea alimentelor in Canada. Wake-up !

      Ștergere
    3. Pai tocmai de asta vorbeam si eu, calitatea alimentelor, daca stii de unde sa cumperi, este OK, dar daca nu maninci prost.Noi cumparam de la fermieri(tarani in romaneste), este un pic mai scump, dar are acelas gust ca acasa, si sigur ca sint biologice, naturale. Selgros, Metro Carefour, chiar si pietele din Romania, nu mai vind mincare de calitate, si ajungem inca o data sa spunem ca la noi in tara, cu un sol asa de bogat, nu putem sa mai mancam natural si bun, pentru ca nu are cine sa lucre pamantul.Si mincam tot chimicale, de ani si ani de zile. Laura

      Ștergere
  5. Ce am observat eu la ep 2 ,chiar la sfarsit trona reclama la Via Canada :))
    Deci e si mult marketing aici .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu doar mult market, ci si mai multa manipulasre si minciuna ( prin omisiune ).

      Ștergere
    2. daca e totul minciuna, Monsieur, de ce ne mergi inapoi in tara, pari foarte nefericit.
      Laura-episodul 2

      Ștergere
    3. Bineinteles ca este si marketing , dar nu te pune nimeni sa emigrezi cu vreo firma. Ai site-ul oficial , si site-ul www.montreal.ro si poti sa iti faci dosarul singur fara nici un ajutor, pe care mai trebuie sa dai si mii de euro

      Ștergere
    4. Exact, dar dureaza mai mult, pina la 2 ani din cate imi amintesc eu. Si sa nu uitam ca intre timp legea se mai schimba, si s-ar putea sa nu mai indeplinesti conditiile.
      Asa ca mai bine pune un ban deo-parte , daca se poate, daca nu mai mergi pe "afara" (experienta de viata- ajuta foatre mult sa te calesti pentru ceea ce urmeaza) si mergi prin Via Canada, serviciile au fost complete, de-aia noi am emigrat prin D-lor, si nu au fost neexplicabil de scumpi. Practic comisionul lor pentru procesare acte este derizoriu, si sint buni pentru ca iti dau toate relatiile de care ai nevoie, indiferent in ce provincie mergi, si pleci mai repede. Practic, am platit tot ce inseamna procesare acte si VIZA, comision putin. Noi am fost in 2003 la ambasada Canadei in Bucuresti, asteptam cel putin 2 ani, la costuri cel putin duble.
      Imi permit sa spun ca D-nul Crivoi, care patroneaza Via Canada,este exceptional, si ca banii pe care ii cere sint super justificati, iti arata exact unde se duc banii.
      Si ca sa fiu sincera emigrarea noastra, pe Federala, a durat un an, si ne-a costat aprox. 4000 euro, dintre care 3700 CAD
      au fost VIZA si procesare acte.
      Spune-mi Catalin, cat ai asteptat, sau inca mai astepti, si citi bani ai cheltuit pina acum.
      Laura

      Ștergere
    5. Noi am facut dosarul singuri, nu avem inca CSQ - si pana acum ne-a costat undeva la 1000 de euro.Deja asteptam de 1 an si jumatate pentru ca asa se misca lucrurile acum. Si cred (parerea mea) ca o sa mai asteptam inca o jumatate de an cel putin pana la CSQ si inca un an pana la viza

      Ștergere
    6. Scrie pe saitul Ministerului imigratiei, ca daca trimiti actele printr-o firma de emigrare, NU iti ofera nici un avantaj in procesul de emigrare, fata de unul care depune singur dosarul. NU ti se proceseaza dosarul mai repede, NU primesti puncte in plus ... nimic.
      Iar Ministerul Imigratiei recomanda sa aplici singur.

      Ștergere
    7. Asa este . Si la sesiunile de informare au subliniat acest lucru, ba chiar au smuls din mana flaierele celor care intrau in sala cu ele, spunand ca nu sunt bune

      Ștergere
    8. Eu am venit prin Via Canada, cum am spus, si am avut super avantaje, dosarlre au fost gata , viza a fost gata etc, astfel incit am plecat intr-un an, pe Alberta, daca mergeam pe Quebec, plecam in 6 luni. Ei scriu acolo tot felul de lucruri dar stiti de ce?, tocmai sa sa va faca fie sa va razginditi, fie sa asteptati ani de zile, si pina la urma sa va pierdeti increderea si sa renuntati. Am o prietene care a asteptat 5 ani, nici nu mai spera, a fost o surpriza extraordinara cins s-a trezit cu actele dupa 5 ani, aproape ca si uitase.Si de-aia spun ca nu trebuie sa credeti chiar tot ce spun ei acolo, mai interesati-va si prin alte parti. Si asa este, nu primesti mai multe puncte, dar pleci repede si sigur.
      Cind iti faci dosarul singur, nu te reprezinta nimeni, si dosarul tau sta la coada tot timpul, pentru ca au prioritate cei care vin prin firma, si stiti de ce?, pentru ca sint reprezentati de avocatul firmei respective care doar cu asta se ocupa, dar costa mai mult.

      Ștergere
    9. Nu au prioritate dosarele care vin prin firma : scrie clar pe saitul canadienilor. Firma NU are cum sa te reprezinte in fata canadienilor, ci TU te reprezinti , la interviu.
      Tot ce poate face o firma pentru tine, este sa completeze formularele in locul tau si sa le puna la posta. Asta NU garanteaza nici ca pleci mai repede si nici siguranta ca primesti viza.
      Toata lumea stie lucrurile astea .... numai cei care pleaca prin firma, nu ....

      Ștergere
    10. Te reprezinti singur, dar nu la interviu, ci prin punctaj, adica prin ceea ce stii sa faci, experienta pe care o ai.

      Ștergere
  6. Sinteti toti niste niste nesimtiti, nu este vorba de manipulare sau minciuna, amintitiva de vreamurile cind ati emigrat si voi, ce faceti voi aici este dezinformare, nici decum ajutor pentru cei care urmeaza sa vina, de fapt nici nu aveti vreo intentie sa ajutati pe cineva, decit sa rideti, va rog sa rideti ca altceva nu sinteti in stare sa faceti. O sa revin, si o sa va urmaresc in permanenta ca sa va scot la iveala caracterul ipocrit, tocmai pe aceste blog-uri, si sa vedem daca puteti sa va puneti cu mine.
    Laura-episodul 2

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Laura - sa sti ca o sa postez toate comentariile ,fie ele bune sau rele (in limita decentei). Ar fi interesant a citim si povestea voastra undeva (ce s-a intamplat dupa emisiune)

      Ștergere
    2. Draga Catalin,
      Emisiunile acelea nu au fost facute pentru cei care sint deja in Canada, ci pentru cei care vor sa emigreze, ca un minim de informatie. In Canada s-a filmat doar o saptamana, timp in care nu se vede prea mult din ce s-a intimplat,dar absolut tot ce s-a filmat este adevarat,nu este nimic trunchiat sau mincinos. Numai ca unii dintre cei care au venit in Canada mai demult au cam uitat si de unde au plecat si ce-au facut, important este ca ei sint bine acum, si nu conteaza ca cei care urmeaza sa emigreze au si ei nevoie de ceva mai multe informatii si incurajare nu dezinformare si gust amar.Bietii de ei,nici nu au ajuns ain Canada si deja le pare rau,doar din cauza comentariilor pe care le citesc de la cei care nu s-au lepadat inca de capra vecinului.
      Si apoi spune-mi un lucru: de ce ai postat aceste emisiuni, pentru Canadieni ca sa se amuze vizionind sau pentru viitorii Canadieni ca si facilitate de a afla mai multe informatii?
      Astept raspuns cat mai curand.

      Despre povestea noastra intentionez sa fac o noua emisiune,ca si continuare la cealalta, dar va fii pentru cei din Romania, cei de aici au s-o vada cind altcineva ca tine o va posta pe internet.
      In orice caz, povestea noastra este in principiu povestea tuturor care au venit, au trecut peste greutatile de rigoare, si acum sint realizati si multumiti.

      Ma bucur ca pot sa ajut,chiar in citeva luni o sa ajutam alti noi veniti, sa se integreze, sa beneficieze de toate informatiile etc,astfel incat sa se poata realiza si sasi atinga scopul,sa ajunga acolo unde doresc.

      Imi cer scuze,daca nu reusesc sa ma stapinesc citeodata, dar ce sa-i faci, inca prefer sa-mi exprim sincer parerile.

      Sanatate,
      Laura

      Ștergere
    3. Daca ai observat , acest blog sau site se numeste "Emigram in Canada" , si daca ai reusit sa il iei cap - coada ,are multe lucruri interesante si utile despre procesul de emigrare si nu despre cei care sunt deja acolo.Filmuletele le-am postat pentru ca am crezut ca sunt utile celor ca noi care sunt implicati in acest proces.Nu pot oprii pe cineva sa citeasca acest blog,si am promis ca o sa postez absolut toate comentariile (decente) pentru a vedea ce are fiecare de spus.
      Eu cred ca foarte putini dintre cei care sunt in acest proces, se lasa influentati de comentariile negative de pe acest blog sau de pe montreal.ro.
      Cat despre voi - FELICITARI - pentru realizari si FELICITARI , pentru ajutorul pe care il oferiti la randul vostru.Noi nu avem pe nimeni in Canada , si poate ca si noi la randul nostru o sa fim ajutati de oameni ca voi ,si o sa ajutam la randul nostru ,daca vom ajunge acolo.
      Numai bine.

      Ștergere
  7. Imi amintesc emisiunile astea. Daca nu ma insel rulau cam cand mi se procesa dosarul de emigrare. Ce vad e ca Laura nu a mentionat deloc si nimeni nu a remarcat ce era lucru cunoscut pe atunci, si anume ca emisiunea era sponsorizata de VIA Canada,acea firma de intermediari. Un lucru aflat de mine in perioada accea e ca daca iti faceai singur dosarul cheltuiai pe la 2500 de euro iar firma iti lua un 5000 frumusel si nu 4000 cum a luat domnul Crivoi Laurei. Dar eu nu am facut emisiune pentru Domnul Crivoi... un alt aspect omis din declaratia "de avere" a Laurei. Iar 3700 de dolari erau cam 2500 de euro... deci ajungem la ce ziceam eu.
    Iar Laura il intreaba foarte corect pe Catalin, de ce a postat emisiunile pe acest blog unde aparent doar romanii deja stabiliti in Canada isi dau cu parerea? Aceasta emisiune e o reclama la firma de intermediere. Iar comentatorii nu sunt in mod evident in target.
    Si pentru Laura si altii cu intermedierea... Daca iti permiti, fa-o! Te va scuti (la un pret pe masura) de batai de cap. Dar asta nu are absolut nici o legatura cu timpii de procesare a dosarelor. Catalin si altii ca el in aceatsa perioada au timpi mari de asteptare fiindca s-a achimbat legislatia si Ministerul Imigratiei lucreaza altfel acum.

    RăspundețiȘtergere
  8. Emisiunea nu avea cum sa fie sponsorizata de Via Canada, nu are nici-o legatura, emisiunile s-au realizat de catre Prima TV, plecind de la o idee din emisiunile care de faceau prin Germania, si care aveau mare succes. Ulterior, Prima TV a realizat faptul ca de fapt se cheltuie prea mult cu ele, si le-a sistat. Asa ca nu aveam cum sa fac eu emisiuni pentrul D-nul Crivoi, si nici nu intentionez sa-i fac reclama firmei sale. Insa aici se discuta despre cum incearca fiecare sa plece, si eu spun exact ce cum am procedat si am fost multumita. E drept ca sint 5 ani de-atunci, si probabil ca legislatia s-a mai schimbat, dar chiar si asa mentin ce-am spus, si eu mi-am facut dosarul singura in 2003, nu s-a rezolvat nimic pina in 2006, cind am aplicat la firma de emigrare, si prin care am avut inclusiv si viza in 2007 inainte de sarbatori, si am plecat in primavara 2008.Ce este asa greu de inteles? Nu spun ca voi nu aveti dreptate, sint convinsa ca stiti ce spuneti, eu spun doar ca poate mai merita sapat si incercat si altfel, daca vrei doar nu te obliga nimeni. Si chiar atit m-a costat, inca mai am chitantele, si nu vad cum poti tu sa stii mai bine daca nu ai trecut pe-acolo. Asta-i buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa inteleg ca cei de la Prima sunt asa de tembeli, incint n-au observat ca s-a strecurat in emisiunile lor, o reclama pentru care Nu au incasat bani ? ( reclama la Via Canada ). Sa-o incolo, ca-i prea gogonata !


      Ștergere
  9. L-as intreba pe Catalin de unde are filmuletele si imi amintesc faptul ca ultimul cadru din emisiunea era un ecran umplut cu Via Canada iar acum e taiat imediat dupa credite, parca exact inainte de aia. Si toti imigrantii astia din emisiuni au emigrat cu Via Canada? Toti?!
    Intermedierea de orice fel e un business pe care-l respect si-l iau ca atare. Am spus mai sus, daca iti permiti- fa-o... te scuteste de anumite alergaturi si batai de cap. Dar nu e mandatory si nici nu te ajuta cu eventuale scurtaturi din sistem, cunoscute doar de ei.
    Cei care critica firmele de intermediere, si in speta Via Canada, sunt ei, dovezile vii ca se poate si fara...
    Parca imi amintesc de un topic pe montreal.ro despre emisiunile astea. Daca are careva rabdare sa le caute, pot aduce informatii la cald din perioada aceea.
    PS. am facut in comentariul initial niste calcule cu banii dar m-am incurcat in stiinta. Punctul meu de vedere e corect dar am explicat anapoda din neatenti. Ramane asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Emisiunea este trasa de pe net - postata de userul rick26 - pe www.montreal.ro - am scris asta in prima postare , la episodul 1 .
      Nu m-au interesat cum au emigrat oamenii din filmulte, am postat filmuletele deoarece am zis ca pot ajuta in vre-un fel pe cineva. Tin sa mentionez ca eu nu fac reclama nici unei firme de emigrari - dosarul l-am facut singuri.

      Ștergere
  10. Cind Prima TV s-a hotarat sa faca emisiunile astea, au sunat la diverse agentii de emigrare, de unde si-au ales personajele, ca sa spun asa. Via Canada ne-a recomandat pe noi, spre exemplu, asa ca, la sfirsitul emisiunii si-au bagat reclama, era de altfel dreptul lor, nu? Iar daca Prima TV a incasat niste bani pentru treaba aia, iarasi nu ma priveste pe mine.Habar nu am daca ceilalti au emigrat tot cu ei, dar sigur au plecat prin agentii. Si parca are importanta, fiecare e liber sa plece cum vrea. Te rog Catalin sa scoti emisiunea mea de pe youtube, si de prin alte parti de pe unde ai postat-o, pentru ca de fapt, aici nu se discuta despre viata in Canada, si lucruri pozitive, ci dimpotriva, mai vine cate unul cu niste scorneli si imaginatie bogata in sensul rau a-l cuvintului, de te doare capul.
    Multumesc frumos,
    Laura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eepisodul a fost sters - dar sa sti ca este postat de un alt user pe forum si il poate descarca oricine -
      Imi pare rau daca ti-am creat neplaceri

      Ștergere
  11. Eu cu sotul meu nu am apelat la nicio firma de intermediere si tot procesul de emigrare a durat 8 luni. In 2010. Pe federala. Am prieteni care au aplicat prin firme de intermediere din 2010 si nici acum nu au primit raspuns. Firma de intermediere nu te ajuta cu nimic. Doar te scuteste de niste batai de cap cu actele, acte pe care le poti face f bine de unul singur, iesind in felul acesta mult, mult mai ieftin. Sanatate! Francisca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde anume sinteti, poate ne vom intilni cindva, curios ca pe Federala a durat doar 8 luni, trebuie sa fi avut super punctaj.
      Laura.

      Ștergere